Twoje zainteresowanie wzbudził marketing medyczny?

lekarz endermologii

Twoje zainteresowanie jako lekarza, wzbudziła informacja ze strony agencji reklamowej o możliwości promowania świadczonych przez ciebie usług, względnie reklamowania gabinetu medycznego jaki prowadzisz? Obawiasz się, że jest to oferta niezgodnie z obowiązującym prawem, która może narazić ciebie na niepotrzebne oraz zbędne problemy? Zatem na początku trzeba przede wszystkim wyjaśnić, iż agencje reklamowe wiedzą jak wdrażać marketing medyczny tak aby nie tyle omijać istniejącą ustawę o zakazie promowania lekarzy, aptek oraz usług medycznych ale zrobić to w odpowiedni dla niej sposób. Najważniejsze w tej sytuacji, to dokładnie oraz precyzyjnie zastanowić się nad tym, jakie posiadamy dostępne możliwości a nawet metody na przekazywanie informacji bezpośrednio do ewentualnego odbiorcy. Nie możemy stosować typowych chwytów reklamowych, zachęcać ani wskazywać dane usługi jako korzystne z perspektywy naszej osoby lub tego co one nam one oferują. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby poprzez stronę internetową czy też ogłoszenie w prasie lub bilbordzie nawiązać do nich, wskazując też na specjalizację oraz udostępniając dane kontaktowe. Warto więc właśnie to nie tylko uwzględnić, ale uświadomić iż jest to zwłaszcza w przypadku strony internetowej wstęp do bardziej rozległych działań promocyjnych jak chociażby samego pozycjonowania o czym warto też pomyśleć.