0
Cenne właściwości roślin i minerałów! Kwasy omega 3 stanowią połączenie kwasów tłuszczowych Omega 3, oleju z rokitnika i witaminy E. Przedstawicielami są: olej rybi, olej z rokitnika i witamina E.

Czy warto przyjmować kwasy Omega 3 i jakie będą korzyści dla twojego organizmu?

  • lepsza koncentracja i łatwiejsze uczenie się szczególnie jeśli przygotowujesz sie do egzaminu lub zaczynasz nową pracę i musisz się wiele nauczyć
  • spokój i opanowanie – wykonano eksperyment z grupą kierowców taksówek i okazało się, że przyjmując omega 3 mniej kłócili się z nieuprzejmymi pasażerami i byli bardziej opanowani
  • obniżenie złości, depresji i złego nastroju – w dzisiejszych czasach coraz bardziej męczy nas codzienny stres
  • łagodzenie problemów związanych z wiekiem, spowolnienie starzenia i mniejsze niebezpieczeństwo demencji starczej
  • z wiekiem pogarsza się wzrok – przyjmowanie omega 3 spowalnia ten proces i sprawia, że dłużej będziesz się cieszyć dobrym wzrokiem i z wiekiem twój wzrok będzie dłużej ostry
  • lepsze stawy i mniej bólu – łatwiej wejdziesz po schodach,  ukucniesz gdy coś ci upadnie – przeciwzapalne właściwości omega 3 sprawiają, że zmniejszają się bóle o podłożu reumatycznym
  • piękna skóra – mniej zmarszczek, wyprysków, brak łupieżu sypiącego się na ciemne ubrania  – problemy skórne takie jak wypryski, łupież, suchość i łuszczenie się skóry to jedne z objawów niedoboru omega 3
  • omega 3 obniża ciśnienie u osób cierpiących na nadciśnienie, co jest częstą chorobą cywilizacyjną
  • zdrowsze serce i mniejsze prawdopodobieństwo zgonu z powodu niewydolności serca. Badania wykazały, że przyjmowanie suplementów z omega 3 zmniejszyło ryzyko zgonu z powodu niewydolności serca u co 10 pacjenta.

Czy węglowodany wpływają na demencję?

Previous article

Jakie kosmetyki dla alergików?

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.